Bienvenido al Blog de la Setmana del Mar


El presente blog será la herramienta de trabajo entre organizadores y participantes. Esperamos que todos y todas las que estáis a punto de embarcaros en esta aventura colaboréis para mantener y mejorar la actividad participando de forma muy activa a través de este medio de comunicación.¡¡ Nos vemos en el mar!!

miércoles, 9 de marzo de 2011

Carnaval con los Creadores de BOGAPIC

Los autores de Bogapic están disfrutando de su semana. Aunque el martes no se pudo salir al mar, pensamos que se está disfrutando al máximo de un programa amenizado además por el carnaval. La tutora, Janet, nos ha hecho una reflexión muy especial de la setmana del mar y piensa que no pierden una semana de cole, si no que los alumnos están ganando dos, por el contenido medioambiental de la actividad y el conjunto de actividades que se imparten a lo largo de la semana. Una experiencia inolvodable.

19 comentarios:

  1. Gràcies a tots, Kike,Núria, Vane,Sa,Marta Javi,Ramón,Ismael,Chus, Lina per fer-nos passar una setmana inolvidable. Ens heu donat l'oportunitat de viure i conèixer moltes coses noves per nosaltres en " vivo i en directo".No ho oblidarem.

    ResponderEliminar
  2. Enhorabuena a los ganadores de este año de la Setmana de la Mar. Espero que hayàis disfrutado muchísimo de la experiencia. Por cierto, pregunta a la organización: ¿se puede pasar a recoger los trabajos de las escuelas, o los traerán a los centros como en años anteriores? Es que no se ha notificado nada. Gracias y un saludo

    ResponderEliminar
  3. Hola monitors/monitores de la setmana de la mar.Us volit agrair aquesta setmana.Ha set una de les millors setmanes de la meva vida ja que he pujat per primera vegada en gamba,he après moltes coses i ademés he pogut manetjar la gamba i la zodiac.
    Gracies per una setmana inolvidable.

    ResponderEliminar
  4. hola soc una alumna de sa Bodega.Nosaltresvarem desfrotar molt la setmana li donc les gracies al monitors i monitores:naVane,Nuria,Marta,el capita del barco en Ismael,na Xus etc...
    MAI OLBLIDARE AQUESTA SETMANA!

    ResponderEliminar
  5. hola soc una alumna de Sa Bodega.Nosaltres varen disfrutar mol de la setmana de la mar i donc les gracies al monitors i monitores: na Vane,Nuria,Marta,el Capità del Barco en Ismael,na Xus etc...
    MAI OLBLIDARE AQUESTA SETMANA

    ResponderEliminar
  6. A medida que lso colegios van participando, van retirandolos trabajos. A continuación en le día a la mar haremos lo mismo.

    La Organización.

    ResponderEliminar
  7. Gracies a tot, m'agradat molt i sempre us valorarè.
    =)

    ResponderEliminar
  8. anna pawelko ferrer21 de marzo de 2011, 8:19

    hola m'agradat molt la semana del mar sou el millor club nautic molts petons a tots!!!adeu siau¡¡¡

    ResponderEliminar
  9. ANNA PAWELKO FERRER21 de marzo de 2011, 8:28

    !mai olvidare aquesta experiencia¡mo he pasat molt be. gracies a i el menjar estava bonissim.

    ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU
    ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU
    ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU
    ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU
    ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU ADEU

    ResponderEliminar
  10. Hola monitors i monitores de la setmana de la mar, ens hem divertit molt amb vosaltres.
    Us dono les gràcies per donar-nos una setmana inolvidable. Ens hem divertit MOLTISSIM, sobretot jo, GRÀCIES. ADEUUU!!!
    ;) ;) ;) ;)
    :) :) :) :)

    ResponderEliminar
  11. EM VAN AGRADAR MOLT ELS VAIXELLS.TAMBÉ EM VA AGRADAR MOLT FAR ASTRONOMIA AMB LA CHUS,FER NUSOS AMB LA VANE...
    ARA QUE JA S'HA ACABAT LA SETMANA DE LA MAR M'AGRADARIA DIR:
    CADA MINUT D'AQUESTS CINC DIES ERA DIVERSIÓ I APRENATGE. ADEU!!!

    ResponderEliminar
  12. Hola!!Sóc una alumna de Sa Bodega,us volia donar les gràcies per tot.Ha set una setmana inolvidable!!
    Ens ho hem passat genial,ens agradaria tornar-hi.
    Hem après moltes coses,gràcies a tots i totes!
    I esperc que les altres escoles s'ho passin tan bé com nosaltres,o més!!Adeuu!!

    ResponderEliminar
  13. Ha set molt divertit anar a la "STMANA D LA MAR"m'ho he passat molt be.He apres moltes coses sobre els barcus i moltes coses mes.M'agrdaria tornar una altra setmana més,peró crec que no pot ser.

    ResponderEliminar
  14. ADRIAN EL CAPITAN24 de marzo de 2011, 1:54

    M'HA ENCANTAT LA SETMANA DE LA MAR, EM FET MOLTES COSES.
    NO LES PUC DIR TOTES PERO VAREM FER NUSOS, ANAR A SA CONILLERA,ETC. BUENO M'HA AGRADAT TOT. MOLTES GRACIES
    VANE,NURIA,CHUS,SA,MARTA,XAVI I ISMAEL.


    ADEU

    ResponderEliminar
  15. Hola!! Vane , Nuria , monitores y monitoras en cuanto a dormir dormismos agustos . Lo que mas me gusto fueron las olas con la zodiac i el paseo con el Velero

    ResponderEliminar
  16. ADRIAN CARDELL PORTAS24 de marzo de 2011, 1:58

    M'AGRADAT MOLT POSAR-ME A LES REDS DEL VAIXELL,ANAR A SA CONILLERA,MONTAR I CONDUIR LA GAMBA IEL ZODIAC.LES MENJADES ESTAVEN BONISIMES.MAI HO OBLIDARE!!!!!

    ResponderEliminar
  17. Hola sóc una de ses nenes de la setmana del mar,gracies a tots,ma encanta estar amb valtrus. Mai oblidaré que heu fet per natrus.M'ha enacantat estar a la setmana del mar amb els meus companys i valtrus:JANET,SERGI,VANE.NURA,KIQUE,JAVI,SA,ISMAEL,RAMON,LINA i XUS

    ResponderEliminar
  18. GRACIES!!!!! PER QUE M AGRADA EL CARNAVAL AMB BOGAPIC!!!!!, PERO NO HEM VIST DELFINS.
    ADEU!!!!!!, MONITORS I MONITORES

    ResponderEliminar
  19. Gracies a tots el monitors i les monitores m'ho he passat molt bé, totes les classes m'han encantat i m'ha agradat molt navegar amb el catamaran, la Gamba i la zodiac.
    Gracies per tot.

    ResponderEliminar

Danos tu opinión, nos ayuda a mejorar.